28.1.11

PUENTES DEVOLVE UNHA SUBVENCIÓN DE 68.000 EUROS PARA IMPLANTAR FIBRA ÓPTICA EN VILAR DO COLO

28/01/11 .- O Concello de Fene ven de devolver unha subvención concedida polo Ministerio de Industria ao abeiro do Plan Ferrol para a instalación de fibra óptica no parque empresarial de Vilar do Colo. A axuda alcanzaba a cantidade de 68.000 euros, e o ente municipal debe agora tamén aportar os intereses desa cantidade dende que foi recibida ata a materialización da devolución. Segundo denuncia o Bloque Nacionalista Galego, o alcalde Iván Puentes amosouse incapaz de xestionar e executar a citada subvención polo que se veu obrigado a devolvela. A falla de eficacia provocou ademais que a devolución se teña que completar cos intereses bancarios.

O BNG considera "insólito que se deixe escapar unha axuda tan necesaria para acometer a modernización tecnolóxica de Vilar do Colo, algo reclamado insistentemente polas empresas instaladas no parque empresarial". Os nacionalistas indican que presentarán no vindeiro pleno unha moción, "instando a unha rápida constitución da asociación de empresas da superficie industrial, ente que se encargará do mantenemento dos viais de Vilar do Colo". O BNG tamén propoñerá xestionar coa Xunta de Galicia a cesión do tramo de vial que vai dende o enlace coa estrada das Pontes ata a denominada "via rápida" a Ares-Mugardos. Asimesmo reclamará a Audasa a reparación do tramo da saida da autopista, deteriorado como consecuencia do seu uso polos autobiles que saen da AP - 9.

1 Comments:

At 18:03, Anonymous Anónimo said...

EN RELACION A OTRO PROYECTO EN ESPERA DE EJECUCION Y QUE PUEDE TERMINAR COMO ESTE.
DESPUES DEL PROGRAMA REDUCOST,PUESTO EN MARCHA POR LA CONCEJALIA DE ECONOMIA HACE UN PAR DE AÑOS, POR AQUEL ENTONCES A CARGO DE MANUEL POLO(BNG), EL CONCELLO A PROPUESTA DE LA EMPRESA ADJUDICATARIA DEL REDUCOST, PRESENTA UN PLAN TRIENAL PARA LA INSTAURACION EN FENE DE UN CONVENIO EN CONJUNTO CON LA XUNTA, PARA ESTABLECER UNA OFICINA PERMANENTE DE PROMOCION, ASESORAMIENTO, BOLSA DE EMPLEO Y VIVERO DE EMPRESAS, ENFOCADA A LA LA POTENCIACION DE LAS PYMES Y EL CRECIMIENTO DEL EMPLEO EN FENE.

DESPUES DE APROBARSE POR LA XUNTA DICHO PLAN TRIENAL (+300.000 €) EN
CONJUNTO, POR NO SABEMOS MUY BIEN PORQUE, DESPUES DE LAS EXPLICACIONES DE IVAN PUENTES, EN EL AÑO 2010 NO SE PUSO EN FUNCIONAMIENTO.

EN EL AÑO 2010 SE PROPONE OTRA VEZ A LA XUNTA EN MISMO PLAN TRIENAL APOYADO OTRA VEZ POR LA MISMA EMPRESA Y AHORA CON EL RESPALDO Y EL INTERES DE LA ASOCIACION DE COMERCIO O CRUCEIRO DE FENE.
SE VUELVE A APROBAR LA SUBVENCION Y CONFIRMANDO EL SEÑOR ALCALDE OTRA VEZ QUE TODO VA PARA ADELANTE Y QUE A PRINCIPIOS DE ENERO EL PLAN PODRIA EMPEZARSE A EJECUTAR.
A 03/02/2011 NO HAY NOTICIAS LA
SUBVENCION ESTA CONCEDIDA Y EL CONSISTORIO NO PARECE TENER INTERES EN SACARLO ADELANTE.
LA PACIENCIA DE LA EMPRESA ADJUDICATARIA Y LA PERDIDA DE COSTES ES CUANTIOSA, PERO LO PEOR ES EL DAÑO QUE ESTO LE HACE A LA PYME DE FENE, AL DESARROLLO COMERCIAL, INDUSTRIAL Y DEL EMPLEO Y A LAS ARCAS MUNICIPALES, YA QUE UNA SUBVENCION CONCEDIDA DOS VECES Y NO EJECUTADA SEGURO TRAE ADEMAS DE COSTES POLITICOS ALGUNOS MONETARIOS.

GUILLERMO LAGO (ASOCIACION O CRUCEIRO). 629053024

 

Enviar um comentário

Links to this post:

Criar uma hiperligação

<< Home