Quintana reitera en Fene o seu compromiso co naval
"Nova xente, novas ideas, novos proxectos e a garantía de Pepe". Dese xeito resumiu o dirixente do BNG Anxo Quintana a proposta que a formación nacionalista presenta aos cidadáns de Fene diante das eleccións municipais do 27 de maio. O vicepresidente da Xunta definiu a Xose Maria Rivera como un "mestre de alcaldes" loubando o seu traballo a fronte da alcaldia dende 1979. Reiterou o compromiso do Bloque para buscar alternativas de emprego e actividade para Navantia Fene.
Pola súa banda Rivera Arnoso debullou algunhas das propostas que o BNG incluirá no seu programa electoral ás eleccións locais. Defendeu unha política urbanística concebida ao servizo da sociedade, adiantou a necesidade de máis vivenda protexida, lembrou a inminente apertura dunha galescola en Perlío e incidiu na construcción e posta en funcionamento dun Centro Socio-cultural. Como remate ao acto, Xose María Rivera deu lectura á candidatura do BNG de Fene ás eleccións municipais que é a seguinte:1. Xose Maria Rivera Arnoso2. Rita Couto Seijido.3. Edgar Vigo López.4. Inés Roca Requeijo.5. Manuel Pico Sanmartín.6. Manuel Polo Gundín.7. Hector Seco Castro.8. Pedro Seco Ferreira.9. Sara Allegue Rey.10. María Xosé Novo Corral.11. Nicolás Garcia López.12. Digna Faraldo Purriños.13. Maria Sánchez-Andrade Sánchez.14. Paula González.15. Dario Iglesias Feal.16. Verónica Tuñez.17. Andrés González Vizoso.
Suplentes1. Xose Antonio Rodriguez Padilla.2. Maria Xosé Fernández Seco.3. Olegario Otero Pereira.4. Victoria Ayala.
2 Comments:
Nas eleccións dos vindeiros anos van gañar importancia o vídeo e a propaganda viral audiovisual, debido ao fabuloso impacto que a televisión participativa ten para o marketing político. Pero os cidadáns tamén falan e cada vez aportan máis munición propia en internet. A política xa se televisa na Rede e o audiovisual, co seu enorme poder, deixa de ser un monopolio dos titulares das licencias televisivas ou das grandes canles.
A propaganda da imaxe é máis rendible que a palabra, e en consecuencia o vídeo participativo tense convertido xa nunha forza política de primeira orde, grazas a youtube e a outros servidores abertos. Nos EE.UU. (varios exemplos), en España en 2004 (Hay Motivo) e en Galicia en 2005 (Hai que botalos). Propaganda política, debate político e denuncia, sempre mesturados co humor. Emoción e entretemento.
O mellor exemplo tivémolo no outono pasado na campaña electoral para as eleccións lexislativas norteamericanas. The People Choose 2006 converteuse nun dos instrumentos máis populares e efectivos da televisión política participativa até o momento: un sitio onde aloxar vídeos políticos para democratizar a televisión electoral, ordenados por circunscricións, partidos, parlamentarios e candidatos.
As novas tecnoloxías, o abaratamento dos custes de gravación, a difusión de programas de edición caseiros e, sobre todo, as posibilidades de distribución que ofrece internet, son factores que fan que hoxendía calquera colectivo poida ter a súa propia televisión. Isto é, de por si, bo para a sociedade democrática, xa que permite a actores até agora marxinados integrarse ao proceso audiovisual.
Colle o móbil, a cámara de fotos, a cámara de vídeo, fai unha montaxe de fotografías… E denuncia o que marcha mal no teu concello, no teu barrio. Denuncia a especulación urbanística, os vertidos, a destrución da costa, o nepotismo, a corrupción, ou simplemente o deficiente asfaltado dun camiño. Porque eles gobernan, pero ti mandas. Por iso, manda o teu vídeo, manda ti: zerovacas@gmail.com
MANDA-TI
Este comentário foi removido por um gestor do blogue.
Enviar um comentário
<< Home